Legend of The Crystal Skulls
Ruim een eeuw lang hebben kristallen schedels op ware grootte de wereld voor een raadsel gesteld, compleet met legendes over een Maya-origine en mystieke krachten. Deze film ontrafelt de mythe en volgt onderzoekers die met moderne wetenschap de schedels ontmaskeren als 19e-eeuwse vervalsingen.