Opnieuw beginnen is niet makkelijk voor dorpsjongen John Nolan.
Opnieuw beginnen is niet gemakkelijk, zeker niet voor de dorpsjongen John Nolan, die na een ingrijpende gebeurtenis zijn droom najaagt om politieagent bij de LAPD te worden. Als oudste groentje van het korps wordt hij met argusogen bekeken door sommige leidinggevenden die hem zien als een wandelende midlifecrisis. Als hij de jonge agenten en de criminelen niet kan bijbenen, riskeert hij levens, waaronder dat van hemzelf. Misschien wordt dit nieuwe hoofdstuk van zijn leven wel een succes als hij zijn levenservaring, vastberadenheid en gevoel voor humor kan gebruiken in zijn voordeel.