Ice Age 2: The Meltdown
Manny, Sid, Diego en Scrat keren terug voor meer pre-hysterische humor en ze werken samen met nieuwe vrienden Ellie en haar buidelratbroertjes Crash en Eddie om de vallei te redden van een epische overstroming.