Ducktales de Film - Het Geheim van de Wonderlamp
Dagobert Duck, ieders favoriete rijke oom, verlaat zijn geldpakhuis in Duckstad en gaat samen met zijn neefjes Kwik, Kwek en Kwak en nichtje Lizzie de schat van de legendarische dief Collie Baba zoeken.