Quack Pack
Welkom in de moderne wereld van Donald Duck. Natuurlijk is hij dezelfde irriteerbare, luie, veerschuddende, onhandige, heethoofdige, onmogelijke eend, die al 60 jaar beroemd is, maar Don, zoals hij nu heet, springt van zijn klassiek getekende voetstuk en duikt in een dapper (ok, zo dapper is hij niet) nieuw universum, dat een onwerkelijke omgeving en kosmische kolder combineert met aparte avonturen, spetterende spanning in een (over onwerkelijk gesproken) maffe media wereld.