Blackbeard's Ghost
De veel bekroonde acteur Peter Ustinov schittert in dit hilarische verhaal als de geest van de legendarische piraat Blackbeard. De eens kwaadaardige schurk verschijnt in een klein stadje in New England, vervloekt om rond te blijven dolen tot hij een goede daad verricht. Die kans krijgt hij wanneer hij besluit om het plaatselijke atletiekteam te helpen, dat geen enkele kans maakt om te winnen. Blackbeard krijgt de geest en weet het team onzichtbaar naar een hoger niveau te tillen in deze hartverwarmende komedie die geestig is van begin tot eind! Bevat beelden van roken.