Pluto's Surprise Package
Het valt Pluto niet mee om de post bij Mickey thuis te bezorgen. De wind blaast de brieven alle kanten op en er komt zelfs een schildpad tevoorschijn uit één van de pakketjes.
Pluto probeert de post te bezorgen, maar een mysterieus pakketje weigert mee te werken. Hierin schuilt een schattige schildpad met een eigen willetje, wat resulteert in een strijd tussen Pluto en zijn bijzondere pakketje.