Marley & Me
Marley & Me, van de bestsellerlijst van de New York Time, is een hartverwarmend en onvergetelijk verhaal van een gezin in wording en de wonderlijk neurotische hond die ze geleerd heeft wat er echt toe doet in het leven.
Jennifer Aniston en Owen Wilson laten je lachen als John en Jenny Grogan, een jong stel dat erover denkt om een gezin te begin. Toen kwam Marley… een schattige labradorpup die zakt voor de hondentraining en al snel zijn nieuwe huis in een rampgebied omtovert. Maar met een hart zo groot als van hem en een voorliefde voor problemen trekt Marley de Grogans door de hoogte- en dieptepunten van leven en liefde, en uiteindelijk zien ze in dat ‘de slechtst hond op aarde’ echt het beste in ze bovenbrengt.