Spiderwoman
Jessica Drew werd gebeten door een giftige spin als kind. Haar vader redde haar leven door haar een experimenteel 'spinnenserum' in te spuiten dat haar ook bovenmenselijke krachten gaf. Als volwassene wordt Jessica redacteur van Justice Magazine, waar ook twee andere werknemers opduiken, fotograaf Jeff en de tienerneef van Jessica, Billy. Wanneer er problemen opduiken sluipt Jessica weg om haar geheime identiteit Spider-Woman aan te nemen.