Spider-Man Unlimited
Nadat men denkt dat hij omkwam in een brand tijdens een reddingspoging, gebruikt Peter Parker dit om te trachten John Jameson terug te halen van de Tegen-Aarde. Gordels vast voor Spider-Man Unlimited.