Gargoyles
Goliath en z'n clan van Gargoyles verdedigen in het jaar 994 een middeleeuws kasteel in Schotland. In het heden koopt miljardair David Xanatos het kasteel op en verplaatst het naar New York. Als het kasteel wordt aangevallen, wordt een duizend jaar oude vloek opgeheven en ontwaken de Gargoyles.
Goliath en z'n clan van Gargoyles moeten in het jaar 994 een middeleeuws kasteel in Schotland verdedigen. Goliath is door mensen om de tuin geleid en ontdekt dat z'n hele clan is vernietigd. Als gevolg van een vloek moeten hij en de overgebleven Gargoyles duizend jaar lang slapen. Miljardair David Xanatos koopt het kasteel op en verplaatst het naar New York om te gebruiken als hoofdkwartier. Als het kasteel wordt aangevallen, ontwaken de Gargoyles en worden ontdekt door politiedetective Elisa Maza en David Xanatos. De Gargoyles proberen onopgemerkt te blijven en vechten ondertussen met zowel oude als nieuwe vijanden. Overdag van steen, en 's nachts krijgers: wij zijn Gargoyles.