Mickey's Kerstverhalen (Shorts)
Mickey's Kerstverhalen volgt Mickey, Minnie en de rest, samen met de Kerstman, mevrouw Kerstman en twee babyrendieren, Jingle en Jolly, terwijl ze genieten van leuke feestdagenmomenten.