Mickey's Mooiste Kerst
De Kerstman voegt zich bij Mickey, Minnie en al hun vriendjes in een originele film die gaat over het ontdekken van de ware geneugten van Kerstmis.
Ontdek wie stout was en wie braaf in deze spectaculaire kerstviering. In deze bijzondere film gaat de Kerstman met Mickey, Minnie en al hun vriendjes op zoek naar de ware kerstgedachte. Bekijk de hilarische capriolen van de tegendraadse Donald terwijl hij vergeefs probeert de vreugde van kerst te weerstaan, en lach samen met Mickey en Pluto terwijl ze een les leren over de kracht van vriendschap.