Kerstverhalen van Mickey en zijn vriendjes
Sluit je aan bij Mickey, Minnie en hun vrienden voor fijne verhalen over hun leukste kerstdagen. Beleef veel vrolijke avonturen en hoor magische kerstliedjes die de geneugten van kerst onderstrepen.