Art Ache
Alex heeft een hekel aan moderne kunst. Maar wanneer hij verliefd wordt op een charmante, Franse kunstenares, beseft hij dat de enige manier om haar hart te veroveren, is zich ook als kunstenaar voor te doen. En om haar echt voor zich te winnen, moet hij bovendien een wedstrijd voor moderne kunst winnen.