Paris You Got Me
'Kunst kan je innerlijke en uiterlijke wereld veranderen.' Dat is precies wat Ksenia ervaart. Straatkunstenaar George lokt haar zijn magische wereld van kunstillusies in. Een artistieke dans over het waarmaken van je dromen. Parijs, you got me!
Op weg naar huis stuit Ksenia op straatkunstenaar George. Ze is niet onder de indruk van zijn illusionistische werk: een diepe afgrond. Ze daagt de illusie uit door een steen op de schildering te gooien. Met een goocheltruc lokt George haar naar de rand van de schildering. Ksenia struikelt en valt in de afgrond, die op dat moment echt wordt. Even later bevinden de twee zich in een parallelle kosmos. Hun stappen worden tapdans, gebaren worden verfspatten, hun acties worden kunst en kunst wordt de schepping van hun eigen realiteit. Een verhaal over het fantastische vuurwerk van dagdromers en de gevolgen van onze realiteit.