Quiz Lady
'Quiz Lady' van 20th Century Studios is een hilarische, hartverwarmende comedy over twee zussen uit een ontwricht gezin die uit elkaar zijn gegroeid en de spelshow die hun redding kan zijn. Met Awkwafina, Sandra Oh, Jason Schwartzman, Holland Taylor, Tony Hale en Will Ferrell in de hoofdrollen. De film werd geregisseerd door Jessica Yu en geschreven door Jen D'Angelo.