Vacation Friends 2
In het vervolg van 'Vacation Friends' vragen de pasgetrouwde Marcus en Emily hun vrienden Ron en Kyla, ook pasgetrouwd en met kind, zich bij hen te voegen in een Caribisch resort. Marcus heeft daar een bespreking met de eigenaars over een bouwcontract voor een hotel in Chicago. Maar als het feest begint, verandert de ontspannende vakantie al snel in een wild avontuur.
Een paar maanden na het einde van 'Vacation Friends' vraagt het pasgetrouwde stel Marcus en Emily in het hilarisch vervolg hun ongeremde beste vrienden Ron en Kyla, ook pasgetrouwd en met kind, zich bij hen te voegen voor een volledig betaalde vakantie in een Caribisch resort. Ron en Kyla weten niet dat Marcus in het geheim een bespreking plant met de eigenaars van het resort om een offerte uit te brengen voor de bouw van een hotel in Chicago. Maar de goed uitgewerkte plannen van Marcus en het verlangen naar een ontspannende vakantie worden verstoord als de vader van Kyla, Reese, wordt vrijgelaten uit San Quentin en onaangekondigd in het resort opduikt. Dit resulteert in een jacht op een gezonken schat, jungleachtervolgingen, extreme sporten, drankwedstrijden en meer ophef dan ooit tevoren.