Battle of the Sexes
Emma Stone en Steve Carell geven alles wat ze hebben in dit zinderende, waargebeurde verhaal over de tenniswedstijd tussen dameskampioen Billie Jean King en voormalig herenkampioen Bobby Riggs in 1973.
Emma Stone en Steve Carell geven alles wat ze hebben in deze film die is gebaseerd op het zinderende, waargebeurde verhaal over de tenniswedstrijd tussen dameskampioen Billie Jean King (Stone) en voormalig herenkampioen Bobby Riggs (Carell) in 1973. 'Battle of the Sexes' zit vol emotie, humor en bijtende kritiek, en is een triomfantelijk eerbetoon aan de historische wedstrijd die de tenniswereld voor altijd veranderde.