Abraham Lincoln: Vampire Hunter
Er wordt een dagboek gevonden dat door Abraham Lincoln is geschreven, waarin wordt onthuld dat zijn leven van kinds af aan verweven was met vampiers.
Abraham Lincoln: Vampire Hunter verkent het geheime leven van Amerika’s grootste president en het ongehoorde verhaal dat die natie heeft gevormd. Visionaire filmmakers Tim Burton en Timur Bekmambetov geven een frisse en diepgewortelde stem aan de bloeddorstige overlevering van de vampiers, waarbij Lincoln wordt afgebeeld als de grootste jager op de ondoden in de geschiedenis.