Star Wars: Visions Presents - The Ninth Jedi
Kara en haar bonte gezelschap van Jedi gaan op zoek naar geschikte Jedi, om de strijd aan te gaan met een steeds machtiger wordende krijgsheer.
Vluchtend voor Nawaam, zoekt Juro hulp bij een oude vriend. Kara ontdekt dat haar vader nog leeft.
Wanhopig op zoek naar bondgenoten verenigen Kara en de Jedi een kolonie mijnwerkers.
Kara neemt het eindelijk op tegen Nawaam, die onthult waarom hij haar vader heeft ontvoerd.
Kara begint te twijfelen aan haar toekomst als Jedi. Nawaams greep op het stelsel wordt sterker.
Kara wordt gevangengenomen door Nawaams troepen en moet samenwerken met een onverwachte bondgenoot.
Kara en de Jedi slaan de handen ineen in een poging Nawaams ultieme wapen te vernietigen.
Kara's vertrouwen in de Jedi-leer wordt op de proef gesteld, wanneer ze het tegen Nawaam opneemt.