Shine
Twee mannelijke, lichtgevende wezens strijden om een vrouwtje. Beiden willen haar voor zich winnen en ze proberen haar te imponeren met een betere lichtshow dan hun concurrent.
'Shine' is een visueel liefdesverhaal dat laat zien dat niet de sterkste, snelste of mooiste wint, maar degene met het felste innerlijke licht. De film geeft een nieuwe draai aan het klassieke verhaal over mannen die strijden om een vrouw. Hier zijn de rivalen echter twee harige wezens die elkaar proberen te overtreffen met hun lichtgevende krachten. De strijd om het felst te gloeien is hevig. Ze staan in vuur en vlam, totdat een van hen zich brandt.