Romancing the Stone
Michael Douglas en Kathleen Turner spelen de hoofdrol in dit romantische verhaal over een schrijfster die haar zus in de jungle wil gaan redden en de charmante gelukszoeker die haar op andere ideëen brengt.
Michael Douglas, Kathleen Turner en Danny DeVito zijn op hun best in dit adembenemende romantische avontuur. Nadat haar zus door criminelen is ontvoerd tijdens hun zoektocht naar een kostbaar juweel in de Colombiaanse jungle, beseft een romanschrijfster (Turner) dat haar eigen leven ook in gevaar is. Maar wanneer ze haar zus wil gaan redden, ontmoet ze een knappe gelukszoeker (Douglas), die haar van haar pad brengt.