Parting Gift
Een week voordat ze naar de universiteit gaat, raakt Polly bevriend met een dakloze man die ooit in een obscuur bandje speelde waar haar overleden vader van hield. Door hun onderlinge contact krijgt Polly een nieuwe kijk op haar verleden.