Santa Paws 2: The Santa Pups
Als het kerstgevoel op raadselachtige wijze begint te verdwijnen, moeten de speelse, ondeugende Santa Pups - Hope, Jingle, Charity en Noble - snel zijn om kerst nog te redden.
Een Disney-kerstklassieker is geboren. In Santa Paws 2: The Santa Pups zien we een gloednieuw nestje met de schattigste pratende pups ooit: Hope, Jingle, Charity en Noble. Als de vrouw van de Kerstman naar Pineville gaat, verstoppen de speelse Santa Pups zich in haar slee. Deze superondeugende pups beginnen de kerstwensen te vervullen van jongens en meisjes in Pineville. Maar er gaat iets helemaal mis en het kerstgevoel begint te verdwijnen. Nu moeten de Santa Pups en de vrouw van de Kerstman snel zijn om Kerstmis in de hele wereld te redden.