Geek Charming
De populaire Dylan gaat akkoord om filmnerd Josh te helpen als onderwerp voor zijn nieuwe documentaire. Ze hoopt de film te kunnen gebruiken voor haar campagne om Blossom Koningin te worden. Josh ontdekt dat de echte Dylan veel interessanter is dan de facade die ze opzet. Op het laatste moment besluit hij dat de wereld moet zien hoe interessant ze echt is, maar hoe reageert Dylan daarop?