Evita
Evita verteld het fascinerende en waargebeurde verhaal over Eva Perron (Madonna), die een jeugd in armoede en een schandaleus verleden ontsteeg en ongekende faam en beroemdheid vergaarde. Ondanks deze controverse, veranderde haar passie een natie voor altijd.