A Goofy Movie
Goofy heeft een reis in petto voor zijn zoon Max. Onderweg komen ze tot over de flaporen in de problemen. Zal Max leren dat er niets mis is met zoals zijn vader te zijn... ook al is hij een beetje gek?
De lieve Goofy gaat op een hilarische reis met zijn tienerzoon Max. Onderweg komen ze tot over de flaporen in de problemen en komen ze zelfs Bigfoot tegen. Zal Max leren dat er niets mis is met zoals zijn vader te zijn... ook al is hij een beetje gek? Die vraag wordt beantwoord in de finale, als ze bij een spectaculair rockconcert moeten optreden.