Black Knight
Wanneer een medewerker van een middeleeuws pretpark (Lawrence) op magische wijze wordt teruggeslingerd naar het Engeland van de 14e eeuw, moet hij het opnemen tegen een kwaadaardige koning, meedogenloze moordenaars en heel slecht sanitair.