Hulk: Where Monsters Dwell
Nightmare probeert tijdens Halloween de wereld te veroveren door de Droomdimensie te doorkruisen en iedere dromer in een monster te veranderen. Kunnen Dr. Strange, de Hulk en de Howling Commandos standhouden en een einde maken aan zijn snode plan?