Bohemian Rhapsody
'Bohemian Rhapsody' is een meeslepende ode aan Queen, de grensverleggende muziek en de buitengewone zanger Freddie Mercury, die zich niet in een vakje liet stoppen en uitgroeide tot een van de meest geliefde artiesten aller tijden.
'Bohemian Rhapsody' is een meeslepende ode aan Queen, de muziek en de buitengewone zanger Freddie Mercury, die zich niet in een vakje liet stoppen en uitgroeide tot een van de meest geliefde artiesten aller tijden. De film gaat over de bliksemcarrière van Queen, de grensverleggende muziek en de solocarrière van Freddie, en eindigt met de legendarische reünie op Live Aid in 1985, een van de meest iconische optredens in de geschiedenis van de rockmuziek.