Herbie Rides Again
Herbie is terug en klaar voor meer avonturen. Dit keer helpt Herbie Helen Hayes haar geliefde Victoriaanse huis te redden van de sloopkogel van een inhalige vastgoedtycoon. Het is aan Herbie om zich met volle vaart in te zetten.
Herbie is terug en klaar voor meer gekke, komische avonturen. Dit keer helpt Herbie Helen Hayes, die het geweldig doet in haar eerste komedie binnen haar briljante carrière. Samen met Ken Berry en Stefanie Powers probeert ze haar geliefde Victoriaanse huis te redden van de sloopkogel van inhalige vastgoedtycoon Alonzo Hawk (Keenan Wynn), Disneys meest geliefde slechterik. Het is aan Herbie en zijn vrienden om zich met volle vaart in te zetten. Riemen vast! Bevat beelden van roken.