Kim Possible: The Movie
De alledaagse tienerheldin Kim Possible en haar beste vriend Ron Stoppable beginnen aan hun eerste jaar van de middelbare school, terwijl ze ook nog eens de wereld behoeden voor slechteriken. Terwijl Kim en Ron hun vijanden altijd een stap voor zijn, is het omgaan met de sociale hiërarchie op de middelbare school lastiger dan de actiehelden hadden verwacht. Met Drakken en Shego op de loer, is Kim afhankelijk van haar familie en Team Possible: Ron, technisch genie Wade, nieuwe vriendin Athena en Rufus, een naakte molrat.