Knight And Day
Tom Cruise en Cameron Diaz spelen de hoofdrollen in deze spannende actiefilm. Een meisje uit een klein stadje hoopt dat ze de man van haar dromen ontmoet. Ze komt er vervolgens achter dat deze mysterieuze vreemdeling een voortvluchtige spion is.
Tom Cruise en Cameron Diaz zijn de sterren in deze spannende actiefilm die je op het puntje van je stoel zal laten zitten. Wanneer een meisje genaamd June (Diaz) een mysterieuze vreemdeling (Cruise) ontmoet, denkt ze dat ze de man van haar dromen heeft gevonden. Ze ontdekt niet alleen dat hij een voortvluchtige superspion is, maar ze wordt ook nog eens betrokken in een angstaanjagende kat-en-muisspeurtocht over de hele wereld.