Timmy Tijd: kerstavond
Het is kerstavond op de crèche en Timmy en zijn vrienden zijn erg opgewonden. Iedereen heeft het zo druk dat ze niet merken dat het buiten sneeuwt, totdat het tijd is om naar huis te gaan. Osbourne ziet dat de bus van de crèche bedolven is onder een dikke laag sneeuw. Ze zijn ingesneeuwd.