White Men Can't Jump
Billy Hoyle (Woody Harrelson) en Sidney Deane (Wesley Snipes) vormen een onwaarschijnlijk basketbalduo. Ze gaan samen langs bij alle basketbalvelden van Los Angeles en spelen een flitsend en gevaarlijk spel, met een knipoog.