Manulvarna
De Maanwolven houden van alles wat glittert en glimt, maar vooral houden ze van de maan. Elke avond zitten ze er dromend naar te staren. Op een avond wordt hun verlangen zo groot dat ze besluiten naar de maan te gaan.