Imborrable
De korte film 'Un Golpe Definitivo' uit 2000 werd een stadslegende toen al het beeldmateriaal op mysterieuze wijze werd gewist. Deze documentaire onderzoekt de vreemde gebeurtenissen rond de "vervloekte" productie en duikt in bijgeloof, spookhuizen en de angsten die onze fascinatie voor het onbekende voeden.