The Horse Whisperer
Bij een afschuwelijk ongeluk hebben een meisje en haar paard allebei zwaar fysiek en emotioneel trauma opgelopen. De moeder van het meisje is wanhopig op zoek naar hulp. Ze zet haar stadse leven in de kast en reist af naar het westen om 'The Horse Whisperer' te vinden.
Robert Redford en Kristin Scott Thomas hebben de hoofdrol in dit baanbrekende epos. Bij een afschuwelijk ongeluk hebben een meisje en haar paard allebei zwaar fysiek en emotioneel trauma opgelopen. De moeder van het meisje (Scott Thomas) is wanhopig op zoek naar hulp. Ze zet haar stadse leven in de kast en reist af naar het westen om 'The Horse Whisperer' te vinden. Als ze de ruwe, nuchtere cowboy (Redford) ontmoet, ontdekt ze dat zijn bijzondere gave met dieren ook de mensen om hem heen raakt.