Vier auf vier Rädern
Een Duits gezin van vier reist maandenlang door Zuid-Amerika in een camper. Ze hopen de banden met thuis niet volledig te verbreken. Hun reis bewijst dat dit mogelijk is, terwijl ze de uitgestrekte en gevarieerde landschappen van het continent verkennen en het avontuur proberen te combineren met het gezinsleven onderweg.