How I Escaped My Cult
How I Escaped My Cult is een waargebeurde misdaadserie die de kijker meeneemt naar de verraderlijke sektes en laat zien hoe sekteleden trauma's hebben opgelopen en hoe schokkend het onderzoek naar deze sektes is geweest. Met gedetailleerde verslagen van voormalige sekteleden, hun geliefden en de onderzoekers die hielpen deze martelaars voor het gerecht te brengen, vertelt iedere aflevering het unieke en schrijnende verhaal van een overlevende over zijn of haar eerste ervaringen met een sekte.