The Cull: Scotland's Deer Dilemma
In de Schotse Hooglanden woedt een strijd over de toekomst van het gebied en het grootste zoogdier: het hert. Deze film legt het verhitte debat vast tussen landeigenaren, milieuactivisten en jachtopzieners en legt het complexe dilemma bloot van het beheer van de Schotse wildernis.