Mickey's Kangaroo
Mickey en Pluto komen in actie wanneer een Australische vriend een boksende kangoeroe met haar jong hun kant op stuurt. Wanneer de twee gasten het nieuwe hondenhok van Pluto vernielen en zijn eten opeten, wordt Pluto boos, maar Mickey is blij dat hij een nieuwe bokspartner heeft gevonden. Uiteindelijk komt alles goed en vormen ze een bijzondere familie.