Barnyard Olympics
Mickey en Boris nemen het tegen elkaar op tijdens verschillende sportwedstrijden, zoals rennen, roeien, polsstokhoogspringen en als finale een spannende wielerwedstrijd. De hele boerderij (inclusief Minnie en Karel Paardepoot) komt hen aanmoedigen. Boris probeert vals te spelen, maar uiteindelijk wint Mickey.