Blood Free
Jayu is de CEO van BF. Ondanks bedreigingen breidt ze het bedrijf uit. Als de dreigementen aanhouden, huurt BF ex-marinier Chaewoon in om haar te beschermen. Vreemd genoeg lost Chaewoon Jayu's problemen heel eenvoudig op. Binnen BF zijn er steeds meer geheimen en verdenkingen.