Little Grey Wolfy. Summer Party
De kleine grijze Wolfy droomt van een echte verjaardagstaart met kaarsjes en slagroom voor zijn feestje, maar iedereen weet dat taarten niet aan bomen groeien in het bos. Voor zijn goede vrienden is dat echter geen probleem. Met hun teamwork en vriendschap proberen ze voor de kleine wolf de taart van zijn dromen te maken voor zijn speciale dag.
De kleine grijze Wolfy droomt van een echte verjaardagstaart met kaarsjes en slagroom voor zijn feestje, maar iedereen weet dat taarten niet aan bomen groeien in het bos. Voor zijn goede vrienden is dat echter geen probleem. Met hun teamwork en vriendschap proberen ze voor de kleine wolf de taart van zijn dromen te maken voor zijn speciale dag. Met fantasie slagen ze erin om precies te maken wat hij wil, en zelfs met vuurwerk.