Little Grey Wolfy. Spring and Icy Drift
Het wordt lente en er drijft ijs op de rivier. De twee vrienden Wolfy en Haas rennen door het bos en plotseling belanden ze op een ijsschots in de rivier. Het koude water verbergt veel gevaren, maar hun fantasie schiet te hulp. Zij bevinden zich nu niet op de ijsschots, maar op een prachtig ijskoud fregat dat de zeeën oversteekt.
Het wordt lente en er drijft ijs op de rivier. De twee vrienden Wolfy en Haas rennen door het bos en plotseling belanden ze op een ijsschots in de rivier. Het koude water verbergt veel gevaren, maar hun fantasie schiet te hulp. Zij bevinden zich nu niet op de ijsschots, maar op een prachtig ijskoud fregat dat de zeeën oversteekt. Er dreigt gevaar als de dappere kapiteins en hun boot in de richting varen van een waterval.