Seoul Busters
Afdeling 2 van Zware Criminaliteit in Songwon heeft het laagste percentage aanhoudingen. Als hun chef wordt overgeplaatst, wordt het team verbannen naar een tijdelijk onderkomen. Ze ontmoeten hun nieuwe chef Yubin. Het vertrouwen is er nog niet, maar tijdens het werk groeit er een band.