Smile
GroM wordt op een ochtend wakker en ontdekt dat zijn mond vastzit in een zure grimas. En hij wil juist zo graag lachen! Zijn vriend LobO komt op bezoek en samen gaan ze op zoek naar de glimlach van GroM. Ze proberen het met een circusbezoek en magische toverdrankjes, maar dat maakt alles alleen maar erger.
GroM wordt op een ochtend wakker met een mond die vastzit in een zure grimas. Maar hij wil juist zo graag lachen! Gelukkig komt zijn vriend LobO op bezoek. Samen gaan ze op avontuur om de glimlach van GroM terug te vinden. Ze proberen het met een circus en toverdrankjes, maar dat maakt het alleen maar erger. Zal GroM ooit nog kunnen lachen?