Gecko's Garage
Lach en leer met Gecko en de monteurs in Gecko’s Garage. Gecko krijgt bezoek van zijn vrienden Max de Monster Truck, Amber de Ambulance en meer grote trucks voor kinderen.
De Groene Monteur voelt zich achtergesteld, dus helpt Kat aan boord van Helena Helikopter.
Wezel helpt met zijn auto Dylan de Kiepauto in een noodgeval, maar komt zelf vast te zitten.
Wezel wil een boom omzagen, maar Gecko en Groene Monteur leren hem waarom hij dat niet moet doen.
Gecko en de monteurs spelen verstoppertje, maar de monteurs gebruiken de sproeimachine om te winnen.
Gecko en de monteurs geven een verrassingsverjaardagsfeestje voor Kat, maar alles gaat mis.
Gecko slaapwandelt door de garage en de monteurs proberen hem terug in bed te krijgen.
Bobby krijgt een breuk in z’n voorruit, dus komen de monteurs met een nieuwe. Maar hij is kwetsbaar.
Wezel probeert Gecko’s blauwdrukken te stelen om zijn eigen monteur te maken, maar het gaat fout.